mandag, juni 19, 2006

Michael Moore på ideologisk showdown

Under en fyllekule tok undertegnede på seg et oppdrag fra VamPus, med å forsøke gå Michael Moore en høy gang, og lage dokumentarvideo fra ideologisk showdown på Dattera til hagen. Resultatet kan du seg på sidene til VamPus.

Dessverre har jeg ikke de samme midlene som Michael, så jeg fikk dessverre ikke kryssklippet commiene med bilder av deres forbilder, en det kommer muligens senere. Konklusjonen er vel forøvrig at jeg neppe har noen stor fremtid som videoprodusent. Uansett enjoy!

Forøvrig lovet Mimir under debatten på Dattera, at han dagen etter skulle publisere en oppklarende artikkel på sine sider om hva Mimir-kommunisme er for noe. Vi venter fortsatt i spenning...

Kommentarer "Michael Moore på ideologisk showdown"

 

Anonymous Anonym sier... (6:35 a.m.) : 

Herregud, mann. Du er bare toppers til å skrive. Kommer til å rundslikke skjermen når jeg skal fordype meg i alle dine tidligere skriverier. Har ikke mulighet akkurat nå, men kommer snart tilbake med rekeøyne, dog ikke dassen i hodet, hehe,skjønte du den?

 

Anonymous Anonym sier... (2:19 a.m.) : 

This is very interesting site... » »

 

legg igjen en kommentar