onsdag, desember 21, 2005

Gratis julegave til den som har alt



I disse juletider hvor gavemaset rår, har jeg laget en julegave som jeg deler bort gratis til alle som vil ha. Øystein Djupedal har gjort så mye rart siden han ble statsråd at jeg rett og slett har dedikert et spill til ham og hans "venner".

Spillet lar deg skyte hamog hans "venner" i stykker med 100dollarsedler, og er et absolutt must for å slå ihjel de siste dagene før jul på jobb. Passer også fint i romjula. Jeg er jo ikke spesielt voldelig av meg, men siden jeg tilhører den fløyen av politikken som vil bli skutt ved sosialistisk revolusjon, er det jo lov å more seg litt med å skyte sosialistene i stykker med hard valuta!

Spillet laster du ned her. Det er en programfil, som må lastes ned på din maskin for at du kan spille. Jeg kan garantere at jeg ikke er så god i programering at jeg klarer å legge skumle koder, slik at du har lite å frykte ved å laste ned filen :-)

Instruksjon om spillkontroller finner du ved å trykke F1 når du har startet spillet.

God jul!

Kommentarer "Gratis julegave til den som har alt"

 

Blogger Blåblogg sier... (10:46 p.m.) : 

Godt initiativ, så har vi noe å gjøre på inntil vi blir skutt, revolusjon er jo som kjent ikke noe te-selskap.

 

Blogger ToDolan sier... (11:01 p.m.) : 

så sant så sant

 

Anonymous Anonym sier... (1:20 a.m.) : 

I'll drink to that!

Godfather

 

Anonymous Anonym sier... (12:51 a.m.) : 

Foreslår at Todolan lager et spill med et litt annet konsept; Ta en forsvarsstatsråd, la denne ha en del penger å dele ut. Sørg for at du ikke treffer de onde trollene i Stortingets kontroll og konstitusjonskomite (på level 2 er det Riksrevisjonen). Stilpoeng gis dersom pengene drysses ut på en særskilt uorganisert måte. Treffer pengene en kontreadmiral, får du hjertepoeng, som du kan bruke på å fikse permanenten.

 

Anonymous Anonym sier... (6:05 p.m.) : 

Det er nesten så jeg synes synd på deg todolan.Er du virkelig kommt på et så lavmål at du må lage spill som går ut på å skytte en anen person bare fordi han mener noe anet en deg?

 

Blogger ToDolan sier... (10:09 p.m.) : 

kjære anonym

det er klart, hvis man tar alt seriøst. blir jo alt annet lavmål

 

legg igjen en kommentar